luni, 31 august 2020

De la entuziasm la perseverenta

    Pentru un remember cronologic al evenimentelor, relatez cateva detalii practice despre ce s-a putut si ce nu s-a putut. 

- Ca urmare a entuziasmului ce poate fi citit in 2018 ne-am apucat de treaba si am inceput sa ne imprietenim cu zona noastra propriu zisa si localitatea Luncsoara. Am iesit in recunoastere de mai multe ori si am planificat derularea evenimentelor ce tin de reabilitarea terenului imburuienit, am facut vizite la vecini si am mers pe ulitele satului.

- Dupa mai multe incercari ne-am dat intalnire cu reprezentantul unei firme ce realizeaza lucrari la drumuri si infrastructura rutiera, pentru ca la suprafata de aproape 1 ha trebuia interventie mecanizata. Costul estimat era de cc 4-500 euro. Prin procedurile de eliminare a buruienilor mari, tufelor si netezire a terenului urmaream sa obtinem un teren ce putea fi ulterior lucrat cu un tractor si alte utilaje mai domenstice. 

- Trezirea la realitate a inceput in toamna lui 2018 (cand s-a nascut micuta Ema) cand ne-am vazut limitele privind timpul si posibilitatile de deplasare dar mai cu seama in primavara 2019 cand ne-am confruntat cu capusele, o surpriza foarte neplacuta. Cu detalii voi continua in curand






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu