marți, 14 decembrie 2010

Bulz

     Pasiunea mea a inceput la Bulz. Sint multi ani de atunci, cam de prin 1979. Apoi cescand am inceput sa devin constient si sa privesc in urma la copilarie; imi venea greu sa-nteleg mecanismul mintii, a firii a rostului secvential pe care ni-l rezerva viata. Atatea treceri de la o intelegere la alta, de la pacatoseniile neasumate ale copilariei la cainta pentru orice intentie a varstnicului responsabil dar din nou inconstient.
     Dimineata deabia coboram din somn, apoi din pat, cum treceam de usa casei, coplesit de lumina deafara intram in suflarea naturii dense, in expiratia copacilor numita aer, era verde era roua, imi luam avant din fuga si m-aruncam in genunchi ca sa alunec ca la sanius doar ca acum spulberam iarba uda din care storceam un miros placut de salata pentru vacute . Faceam asta pana oboseam sau imi rupeam hainele sau imi atragea atentia Nadia, cainele mama si prieten si ne luam cu altele. Un alt mister legat de asta, cum poate avea atata dragoste un caine, un latrator, muscator din fire si totusi un iubitor innascut ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu