marți, 8 octombrie 2013

bine si rau



tvr1 azi dezbatere.

Sint dezamagit. Eu, un posibil anonim care am vazut emisiunea "intre bine si rau" nu am dedus ca trebuie sa ma revolt sau dimpotriva sa ma bucur ca Romania va avea bani din minerit. A fost inca o emisiune fara nici un sens. La televizor nu se va elucida si rezolva niciodata cheia, sau raspunsul salvator.
Din punct de vedere rational nu exista argumente suficiente pentru 1 ora de tv sau pt o zi de citit articole etc. despre Rosia Montana, astfel incat omul oarecare sa ajunga la o concluzie finala. 
Omul, individul in primul rand trebuie sa ajunga dedicat dpdv moral curatului, murdarului sau indiferentei pentru a trai in una din ipostazele astea.
De aceea am vrut sa-mi spun parerea in felul acesta pentru ca imi dau seama ca noi cei contra nu sintem si nu vom putea fi convingatori prin metoda rationala. Trebuie actionat la nivelul empatiei, moralei, a unui adevar extins atat in spatiul nostru zilnic cat si pe o durata de timp ce se rasfrange pe zeci de ani si cei implica pe urmasii nostrii. Copii ce au acum 5-10 ani vor putea sa-si exprime bucuria sau regretul pentru ce le-am facut, intr-un viitor extrem de apropiat. Inca 10-15 ani cand ei vor fi majori si vor trai intr-un rahat corporalisto-politic tot mai adanc.

Cei "rai" sint organizati si stiu cum sa-si duca la capat intentiile.
Cei "buni" stim ce vrem atat de mult incat sa construim impreuna ceva durabil si adevarat ?

asa arata muntii Trascau acum. Aici traiesc vecinii celor din Rosia Montana

http://leosuteu.homeip.net/ture/articol.php?index=296

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu